معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار هرمزگان، آخرین وضعیت این استان با توجه به بارندگی‌های گسترده را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار هرمزگان، آخرین وضعیت استان هرمزگان با توجه به بارندگی‌های گسترده روز‌های جمعه و شنبه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار هرمزگان  در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم به منظور رعایت نکات ایمنی، آمادگی و اقدامات مناسب ستاد مدیریت بحران استان، تلاش دستگاه‌های اجرایی و اتخاذ تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان طی دو روز اخیر با توجه به بارندگی‌های گسترده را به معاون اول رئیس جمهور ارائه کرد.

 همتی افزود: باتوجه به اطلاع رسانی در خصوص رعایت نکات ایمنی و همکاری مردم، شرایط به شکل مناسب مدیریت و ستاد مدیریت بحران استان نیز در این زمینه به خوبی اقدام کرد.

معاون اول رئیس جمهور نیز از تلاش‌های استاندار هرمزگان برای مدیریت این شرایط و همچنین زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و همکاری خوب مردم هرمزگان، تشکر و قدردانی کرد.

جهانگیری آمادگی خود را جهت پیگیری جبران خسارت‌های ناشی از بارندگی‌های گسترده و سیل در هرمزگان اعلام کرد و گفت: با ارسال گزارش خسارت‌های وارد شده، حمایت‌های لازم را جهت تامین اعتبارات مورد نیاز و تسریع در جبران خسارت‌ها، خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ریاست جمهوری ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار