مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۱ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف ۱۱ عدد قطعات خودرو خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کوار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مظنون و آن را توقیف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن، ۱۱ عدد قطعات خودرو خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در طول یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی فعال در این شهرستان، پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی در طول یک هفته گذشته از ۱۳۰ واحد صنفی به صورت محسوس بازدید کردند.

این مقام انتظامی افزود: از مجموع بازدید‌های صورت گرفته، ۳۲ واحد صنفی توسط ماموران پلمب و ۳۸ واحد نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان خطاب به شهروندان بیان کرد: طرح‌های مذکور با توجه به مطالبات مردمی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

کشف ۲۳ کیلو تریاک از سواری پراید

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۲۳ کیلو تریاک و دستگیری ۲ نفر متهم در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم محمد نیکبخت فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی موفق به توقیف یک سواری پراید حامل تریاک شدند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن، میزان ۲۳ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در سپر و درِ خودرو جاسازی شده بود کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پژو حامل ۷۷ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۷۷ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و سریعا وارد عمل شدند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند ضمن توقیف خودرو، در بازرسی از آن میزان ۷۷ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کنند.

سرهنگ نوشاد از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف بیش از ۴۰ کیلو تریاک از وانت پیکان در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک وانت پیکان و دستگیری یک نفر قاچاقچی در این زمینه خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده گفت: ماموران پاسگاه انتظامی خسرو شیرین با اقدامات فنی از تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: گروهی از عوامل انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به محور مورد نظر اعزام و پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس خودرو‌های عبوری، سرانجام خودرو وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، میزان ۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با تاکید بر عزم راسخ پلیس و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تصریح کرد: کانون خانواده می‌تواند مهمترین و اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر ایفا کند؛ همچنین احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران باشد.

کشف ۶ راس گوساله قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک وانت نیسان حامل ۶ راس گوساله قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک وانت نیسان مشکوک و آن را توقیف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو تعداد ۶ راس گوساله قاچاق کشف و و راننده را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف سیگار قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۳۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار