نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی روز‌های پنج شنبه در مشهد نیاز به کار کارشناسی زیاد دارد و صرفا با پیشنهاد یک اداره قابل اجرا نمی‌باشد.

آیا پنج شنبه ها مشهد تعطیل می شود؟به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار خراسان رضوی و شورای برنامه ریزی استان باید در باره این موضوع تصمیم گیری کنند.
 
او تصریح کرد: تعطیلی روز‌های پنج شنبه در شهر‌های مختلف کشور اجرا شده است که در برخی از شهر‌ها نتایج مثبتی را در برداشته است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از شهر‌ها اجرای این طرح نیز با شکست مواجه شده است و انتظاری که از اجرای این طرح داشتند براورده نشده و دوباره وضعیت به روال قبل برگشته است، از این رو باید اجرای این طرح در شهر‌های دیگر مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و با یک کارشناسی شده نسبت به اجرای ان تصمیمی گیری شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مواردی نظیر مراکز آموزشی مجاز به تعطیلی در روز‌های پنج شنبه هستند، افزود: تعطیلی پنج شنبه‌ها ممکن است برای برخی از کارمندان که تصمیم به اجرای کار‌های اداری خود در این روز دارند محدودیت‌هایی را ایجاد کند.
 
او تصریح کرد: حتی در حال حاضر در مورد وضعیت تعطیلی پنج شنبه‌ها در پایتخت نیز برخی معتقد هستند که ادارات در روز پنج شنبه باید به فعالیت خود ادامه بدهند و تعطیلی آن‌ها لغو شود، زیرا برخی از افراد تنها فرصتی که برای انجام کار‌های اداری دارند روز‌های پنج شنبه است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.