سرپرست هیات تکواندو استان اردبیل گفت: داور اردبیلی بهترین داور جام کشوری کوثر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد یوسفی، سرپرست هیات تکواندو استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دیدار‌های هفته سیزدهم تا پانزدهم (پایانی) از مرحله نخست پانزدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» یادواره شهید عصمت پورانوری با حضور ۱۵ تیم روز گذشته (جمعه - ۲۰ دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار و ۱۰ تیم صعود کننده به مرحله پایانی مشخص شدند.

او تصریح کرد: انتخاب خدیجه قره گوزی داور اردبیلی به عنوان بهترین داور در این مسابقه کشوری، افتخار دیگری برای تکواندو استان اردبیل می‌باشد.

سرپرست هیات تکواندو استان اردبیل با تشریح فعالیت های هیات، به عناوین اخیر کسب شده در مسابقات کشوری توسط ورزشکاران استان در این رشته پرداخته و افزود: دستیابی به سکوهای قهرمانی و مدال و عناوین، دستاورد بزرگ و پرافتخاری برای هر ورزشکار و مربی و جامعه ورزشی و طرفداران و دوستداران ورزش است اما بالاتر از آن، طی مدارج اخلاقی و رسیدن به فلسفه اصلی ورزش می باشد که نباید تحت الشعاع ظواهر این عناوین فراموش شود.

یوسفی در ادامه از برنامه های هیات برای توسعه تکواندو در مناطق محروم و حمایت از چهره های فرهنگی و قرآنی این رشته خبر داد.

گفتنی است دو نفر از شاگردان استاد قره گوزی جزو مدال آوران مسابقات اخیر کشوری بودند و چندی پیش به عنوان مربی نمونه نیز از ایشان تجلیل شده بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.