سرپرست هیئت تکواندو استان اردبیل گفت: به منظور الگوسازی و استفاده از قابلیت‌های علمی و فرهنگی نخبگان ورزش استان، بانک اطلاعاتی چهره‌های علمی تکواندوکاران اردبیلی تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد یوسفی اردبیلی، سرپرست هیئت تکواندو استان اردبیل امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان تکواندو استان اردبیل گفت: به دلیل گرایش مناسب ورزشکاران اردبیلی نسبت به ورزش تکواندو و وجود چهره‌های شاخص علمی درجمع این خانواده بزرگ که حائز جایگاه‌های برتر استانی، ملی و حتی جهانی در زمینه‌های علمی هستند تشکیل بانک اطلاعات مربوطه در هیئت تکواندوی استان ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: با شناسایی قابلیت‌های علمی خانواده بزرگ تکواندو اردبیل، ضمن تکریم از این چهره‌ها، گام‌های موثری در جهت تولید علم و بهره گیری از ظرفیت‌های علمی ورزشکاران در توسعه استان برداشته خواهد شد.

سرپرست هیئت تکواندو استان اردبیل در ادامه با اشاره به فلسفه ورزش و دیدگاه‌های متعالی دینی دراین خصوص، گفت: توجه به تربیت در کنار تعلیم هنر رزمی و دفاعی تکواندو توسط مربیان این رشته ورزشی ضروری است.

یوسفی یادآور شد: ازجمله برنامه‌های عملی که برای توسعه فرهنگ اخلاق مداری در بین جامعه بزرگ ورزشی استان می‌توان در نظر گرفت، شناسایی و تجلیل از چهره‌های شاخص فرهنگی است.

سرپرست هیئت تکواندو استان اردبیل ادامه داد: بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ تکواندو کار اردبیلی عضو سامانه جامع فدراسیون تکواندوی کشور هستند.

انتهای پیام/ع

شناسایی قابلیت‌های علمی خانواده بزرگ تکواندو اردبیل

 

برچسب ها: تکواندو ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.