غیبت سرمربی تیم ملی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی کشور

رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی کشور در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی در این بازی‌ها حضور نداشت.

غیبت سرمربی تیم ملی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی کشوربه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی کشور دیشب (جمعه) به پایان رسید و استان خوزستان که میزبانی این بازی‌ها را برعهده داشت به مقام قهرمانی رسید، اما نکته قابل توجه در این بازی‌ها غیبت سرمربی تیم ملی یعنی محمدحسین برخواه بود.


بیشتر بخوانید: پایان رقابت وزنه‌برداران کشورمان با قهرمانی خوزستان


رقابت‌های قهرمانی کشور تحت عنوان انتخابی تیم ملی برگزار می‌شد، اما پیش از اتمام این بازی‌ها لیست تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در اردو اعلام شد و نفرات دعوت شده نیز با اطلاع از این موضوع از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌کنند.

در رقابت‌های قهرمانی کشور که سال گذشته برگزار شد، محمد حسین برخواه از نزدیک شاهد این بازی‌ها بود و حافظ قشقایی را در سبک وزن به تیم ملی اضافه کرد.  چند ماه بعد نیز قشقایی در رقابت‌های جهانی تایلند، نخستین مدال سبک وزن ایران را پس از ۴ دهه به دست آورد اما در بازی‌های وزنه برداری قهرمانی کشور امسال خبری از سرمربی تیم ملی نبود.


بیشتر بخوانید: ملی پوش وزنه برداری مدال طلای خود را تقدیم خانواده شهید سلیمانی کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۲ دی ۱۳۹۸
در ادمه کامنت قبل باید بگم همه چی زیر سر مرادی، بیرانوند و کمیته فنی مخصوصا کاظمیه! خود برخواه هم دیگه خسته شده و معلوم نیست تا کی بتونه دوام بیاره از بس اذیتش میکنن
آخرین اخبار