چترایی: مسئولان فقط برای گرفتن عکس کنار من بودند/ قرارداد ۲۰ میلیون تومانی در وزنه برداری قابل قبول است؟

عضو سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: آقایان مسئول فقط بعد از کسب مدال بین المللی برای گرفتن عکس یادگاری پیدایشان می‌شود.

مسعود چترایی وزنه بردار ایرانی که تا قبل از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹  تایلند در ادو‌های تیم ملی حضور داشته است در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طرف صحبت من فدراسیون و هیئت استانی نیست. احساس می‌کنم مشکلات وزنه برداران گفتن ندارد. مرادی با توجه به شرایط مالی که در فدراسیون وجود دارد، در یک سال گذشته تلاش خودش را کرده و تیم‌ها اعزام‌ داشته اند و به بهترین نحو از ورزشکاران حمایت شده است.

چترایی: مسئولان فقط برای عکس یادگاری کنار من بودند/ قرارداد ۲۰ میلیون تومانی در وزنه برداری قابل قبول است؟

آقایان کنار من عکس یادگاری می‌گرفتند

چترایی درباره مشکلاتی که در شهرستان نجف آباد برای او به وجود آمده است گفت: نجف آباد قهرمانان زیادی دارد. البته در رشته وزنه برداری من تنها ورزشکاری هستم که در مسابقات بین المللی حضور داشتم و مدال آوری نیز کردم. همین حالا هم که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم، در اهواز حضور دارم تا در بازی‌های قهرمانی کشوری شرکت کنم، اما دریغ از یک تماس که سراغ من را بگیرند و بپرسند وضعیت من چگونه است. نپرسیدند که سالم هستم یا خیر. زنده هستم یا خیر. مسئولان شهری را تنها یک زمان ممکن است ببینیم، آن هم در زمان بازگشت  از مسابقات است تا در کنار من قرار بگیرند و عکسی به یادگار بگیرند.


بیشتر بخوانید: ملی پوشان حق دارند معترض باشند/ مرادی از ابتدا با حضورم در تیم ملی مخالف بود


او ادامه داد: در شهرستان ما ورزشکاران و تیم‌های زیادی وجود دارند، اما حمایت نمی‌شوند. در شهر ما افرادی که بتوانند از ورزش و ورزشکاران حمایت بکنند، کم نیستند. همتی در مسئولان برای جذب این افراد به ورزش دیده نمی‌شود.    

چترایی: مسئولان فقط برای عکس یادگاری کنار من بودند/ قرارداد ۲۰ میلیون تومانی در وزنه برداری قابل قبول است؟

اعلام مبلغ قرارداد‌ها در لیگ وزنه برداری خنده دار است

وزنه بردار تیم ایران مال درباره قرارداد‌ بازیکنان و مربیان وزنه برداری بیان کرد: سرمربی تیم ما بهداد سلیمی است. سلیمی چند روز پیش گفته بود که اعلام کردن مبلغ قرارداد‌ها خنده دار است. اصلا به نظر من کسی که در لیگ وزنه می‌زند، بحث مالی برایش مطرح نیست و بیشتر برای حفظ آمادگی وزنه می‌زند. سالی یک قهرمانی کشور داریم و در لیگ ۳ تا ۴ باز وزنه می‌زنیم تا آمادگی خود را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید: بعد از مدال جهانی فقط ۹۰۰ هزار تومان پول گرفتم/ بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم


۲۰ میلیون در سال برای یک قهرمان قابل قبول نیست

چترایی درباره قرارداد‌ وزنه برداران با تیم‌های باشگاهی ادامه داد: مثلا اگر بگوییم یک قهرمان آسیا و یا جهان در طول سال ۲۰ میلیون تومان می‌گیرد، درست است؟ اصلا قابل قبول است که یک قهرمان سالانه ۲۰ میلیون قرارداد داشته باشد؟ یک وزنه بردار فقط روزانه ۵ ساعت تمرین می‌کند. در طول روز ۲ نوبت تمرین می‌کنیم و نیاز به مکمل داریم.  

چترایی: مسئولان فقط برای عکس یادگاری کنار من بودند/ قرارداد ۲۰ میلیون تومانی در وزنه برداری قابل قبول است؟

آسیب دیدگی من را از تیم ملی دور کرد

او درباره دعوت نشدن به تیم ملی تصریح کرد: ۳ هفته قبل از رکوردگیری برای مسابقات جهانی مصدوم شدم و همین موضوع نگذاشت تا رکورد‌های خوبی را ثبت کنم. البته در دوضرب خوب بودم و ۲۰۵ کیلوگرم را ثبت کردم، اما آسیب دیدگی در یک ضرب برای من مشکل ساز شد و برای تیم ملی انتخاب نشدم. رقابت خوبی با علی میری و محمد زارعی برای رسیدن به لباس تیم ملی داشتیم.


بیشتر بخوانید: بهداد سلیمی: وزنه‌برداری ایران حال و احوال خوبی ندارد/ سرمایه‌های این رشته در حال حذف شدن هستند


قبل از رکوردگیری تیم ملی فکرم آزاد نبود

چترایی ادامه داد: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ام. پس از آسیب دیدگی در بازی‌ها چین با مسئولان شهرم در اردیبهشت ماه صحبت کردم و اعلام کردم نباید در آستانه بازی‌های جهانی دغدغه داشته باشم. قبل از بازی‌های جهانی ۲۰۱۵ نیز مصدومیت دردناکی از ناحیه آرنج داشتم و ۶ ماه از تمرین دور بودم. به مسئولان گفته بودم که برای شرکت در بازی‌های جهانی نیاز به حمایت دارم و مسائل فیزیوتراپی و درمانم باید برطرف شود تا فکرم آزاد باشد، اما هیچ اتفاقی رخ نداد.

چترایی: مسئولان فقط برای عکس یادگاری کنار من بودند/ قرارداد ۲۰ میلیون تومانی در وزنه برداری قابل قبول است؟

برای بازگشت به تیم ملی تلاش می‌کنم

او در مورد بازگشت به تیم ملی بیان کرد: برای بازگشت به تیم ملی تلاش می‌کنم. در هفته دوم لیگ به دلیل آسیب دیدگی رکورد‌های خوبی را ثبت نکردم و حالا به دنبال یک نتیجه خوب در بازی‌های قهرمانی کشور هستم تا دوباره عضو تیم ملی شوم. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و هر کسی روز مسابقه آماده‌تر باشد و از تجربه اش استفاده کند، برنده است. به دلیل آسیب دیدگی، ۳ ماه تمرین نداشتم و آرام آرام وزنه زدم. البته اگر وزنه‌هایی که در این مدت زده ام را بخواهم تکرار کنم، بدون تعارف جایی در تیم ملی نخواهم داشت.  ترافیک شدیدی در وزن ۸۹ کیلوگرم وجود دارد و علی میری به این وزن بازگشته و محمد زارعی و صالح چراغی نیز از قبل در وزن ۸۹ حاضر هستند.


 بیشتر بخوانید: رستمی: هیچ مسئولی جویای حال من نیست


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
بعد میگن چرا کیمیا علیزاده یا فلانی رفت،
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
فشار بر روی عضلات قلب مغز پا کمربند ای 20میلیون خیلی کمه. ازکجابیاره ناقص شد. کی میده پول درمان رابه این گرانی پراید57تومان
آخرین اخبار