مثل کوه به کارگردانی و نویسندگی مهدی فتحی نخستین اثر نمایشی باموضوع سردار حاج قاسم سلیمانی است.

مثل کوه، روایتی از دو رزمندهمهدی فتحی، کارگردان نمایش مثل کوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: مثل کوه روایت دو رزمنده مدافع حرم است که خبر شهادت فرمانده دلیر ایران سردار حاج قاسم سلیمانی به آنها میرسد و در این حین خاطرات دور و نزدیک دلاور مردان ایرانی مرور می شود.

فتحی افزود: این نمایش که به شیوه تئاتر محیطی توسط هنرمندان نظرآبادی تهیه و اجرا شده براساس طرحی از ایمان اردی زاده، نویسندگی بنده همراه با کارگردانی و بازی مشترکمان است.

او در ادامه در بیان اهمیت ساخت آثار هنری با محوریت پرداختن به سردار دلها گفت: از گذشته تاکنون دغدغه اصلی بنده در نمایش هایی که کارگردانی میکنم پرداختن به موضوع دفاع مقدس بوده است تا بتوانم به نوبه خودم این مهم و دلاوری ها و از خودگذشتگی های مردان و زنان شجاع ایرانی در دفاع از دین و میهن و ایستادگی هایشان در مقابل دشمن متجاوز را مرور کرده و به نسل جوان نیز که خاطره ای از جنگ ندارند این شجاعت ها را نشان دهم تا بتوانیم رهروان خوبی برای آن عزیزان باشیم.

کارگردان نمایش مثل کوه افزود: حال نیز پس از شهادت این سردار شجاع جمهوری اسلامی ایران، توجه به دستاوردهای ایشان و دلاوری هایی که در جنگ با دشمن برای تامین امنیت این مرز و بوم داشتند بسیار حائر اهمیت است که نمیتوان از آن غافل شد.

فتحی گفت: هفته گذشته اولین اجرای این اثر در مسجد رزکان شهر کرج برای عموم برگزار شده و طی برنامه ریزی های انجام شده به زودی در دیگر مناطق سطح استان نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / ق .م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.