جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی موتور داعش را که توسط آمریکای جنایتکار روشن شده بود ، خاموش کرد.

سردار شهید قاسم سلیمانی موتور داعش را خاموش کرد.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی در حسینیه محبان الزهرا (س) کاشان با اشاره به موفقیت‌های جبهه مقاومت بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طول سال‌های گذشته اظهار داشت: این پیروزی‌ها به واسطه رزمندگان دلیر جبهه مقاومت و با تاسی از حضرت فاطمه (س) به دست آمده است.

او با بیان اینکه اعراب منطقه نتوانستند در نبرد با رژیم صهیونیستی این رژیم اشغالگر را شکست دهند، ابراز داشت: رزمندگان جبهه مقاومت در حزب الله لبنان سربازان این رژیم را توانستند از جنوب لبنان بیرون کنند.

ذات رژیم صهیونیستی اشغالگری و تجاوز است

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ذات رژیم صهیونیستی را اشغالگری و تجاوز دانست و تصریح کرد: رویای از نیل تا فرات تئوریسین‌های این رژیم بر مبنای این خوی و منش اشغالگرانه شکل گرفته است.

او با اشاره به حمله ایران به پایگاه عین الاسد بعد از شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: ترامپ با تمام ادعا‌های خود مبنی بر دارا بودن قدرتمندترین ارتش دنیا بعد از تهدید ایران دچار ترس و اضطراب شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال از عمر شریف خود را در دفاع از کشور و میهن اسلامی صرف کرده بود، اذعان داشت: در جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران بیش از ۳۷ کشور پشتیبانی همه جانبه از عراق کردند، ولی در نهایت تمام تلاش‌های آنان منجر به شکست شد.

او از کمک مالی کشور‌های مرتجع منطقه به عراق در خلال جنگ تحمیلی خبر داد و بیان داشت: عربستان سعودی به تنهایی بیش از ۵۰ میلیارد دلار به صدام کمک مالی کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به جنایت‌های داعش در عراق و سوریه افزود: با تمام این جنایت ها، نام سردار سلیمانی ترس در وجود دشمن و تروریست‌های داعش می‌انداخت.

او از پشتیبانی کامل سرویس‌های جاسوسی دنیا از داعش خبر داد و تاکید کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی موتور داعش را که توسط آمریکای جنایتکار روشن شده بود ، خاموش کرد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه حمله تروریستی به رزمندگان جبهه مقاومت یک محاسبه غلط راهبردی توسط آمریکای جنایتکار بود، اظهار داشت: ترامپ از این اقدام خود به شدت پشیمان است.

اطاعت از فرامین رهبری باعث قدرت ایران شده است

او با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه ابراز داشت: شهید سلیمانی مردی بی ادعا و مطیع محض، ولی فقیه بود و قدرت ایران هم به دلیل پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.