مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب همدان عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، در جمع خبرنگاران افزود: کتابخانه سیار «یار مهربان» از ابتدای نمایشگاه کتاب همدان در محل برگزاری این نمایشگاه مستقر شده است.

او با بیان اینکه کتابخانه عمومی سیار یار مهربان خدمات کتابخانه‌ای به مراجعه کنندگان نمایشگاه کتاب ارائه می‌دهد، ادامه داد: شهروندان همدانی با مراجعه به این کتابخانه می‌توانند با بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی آشنا شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت این نمایشگاه فراهم شده است اضافه کرد: مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب می‌توانند با دریافت کارت معرفی عضویت رایگان از کتابخانه سیار شهری یار مهربان مستقر در محل نمایشگاه، به یکی از ۱۱۶ کتابخانه عمومی استان مراجعه و یک سال به صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند.

اوادامه داد: کتابخانه‌های عمومی استان همدان زیرساخت‌های لازم را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده تا ضمن استفاده از مکان کتابخانه، امانت کتاب از برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.