روسیه ادعا‌های واهی در رابطه با علت سقوط هواپیمای اوکراینی را رد کرد

روسیه ضمن رد ادعای بی‌اساس در رابطه با علت سقوط هواپیمای اوکراینی، تاکید کرد که تا قبل از احراز قطعی علت سقوط، باید از گمانه‌زنی خودداری شود.

سرگئی ریابکوفبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایتارتاس، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه ادعا‌های بی‌اساس غرب مبنی بر مورد هدف قرار دادن هواپیمای اوکراینی به دست موشک‌های ایرانی را در کرد و آن را بی‌پایه و اساس خواند.

ریابکوف این را هم گفته که روسیه هیچ دلیل محکمی برای مقصر شمردن ایران در رابطه با سقوط هواپیمای اوکراینی ندارد. وی همچنین تاکید کرد که تا عدم احراز قطعی دلیل سقوط، باید از پیش‌بینی‌های بی اساس در رابطه به علت سقوط اجتناب کرد.

حتی مقامات آمریکایی هم در جلساتی که پشت در‌های بسته برگزار می‌کنند، به این حقیقت اذعان دارند که هیچ سند و مدرکی در این باره وجود ندارد.

صبح روز چهارشنبه، پرواز اوکراینی لحظاتی پس از آن‌که تهران را به مقصد کیف ترک کرده بود، دچار سانحه هوایی شد و سقوط کرد. همه سرنشینان این هواپیما که بخش زیادی از آن‌ها هموطنان ما را تشکیل می‌دادند، در این سانحه هوایی جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چطور میشه قبل از شلیک موشک به هواپیما تمام ارتباط رادیویی هواپیما با فرودگاه قطع میشه و بعد تمام ارتباط رادیویی سامانه پرتاب موشک هم قطع میشه یکی هم ساعت ۶ صبح داشته فیلم میگرفته یعنی چی ؟ امریکا با پیشرفته ترین امکانات الکترونی و ارسال سیگنال مخرب این کارو انجام داده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۱ دی ۱۳۹۸
نیاز نیست علت مشخص شد ! ایران زحمت هواپیما رو کشید ! واقعا تاسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۱ دی ۱۳۹۸
!
آخرین اخبار