منابع خبری از آتش گرفتن موتور هواپیمای ۷۳۷ شرکت آمریکایی بوئینگ در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت اینترنتی کی تی پرس، در پی آتش گرفتن هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در فرودگاه تل آویو در روز چهار شنبه و همزمان با سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران، شرکت هواپیمایی رواندایر و مقامات بوئینگ در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر آتش گرفتن موتور این هواپیمای خط هوایی رواندا مدعی شدند آتش در بخش انتهایی هواپیما بوده است که یک حادثه معمولی در حمل و نقل هوایی و نتیجه استفاده از سوخت نامناسب است.

پیش از این یک مجری و خبرنگار رژیم صهیونیستی در توئیتر خود با انتشار دو ویدئو از آتش گرفتن موتور یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷_۸۰۰ در فرودگاه تل‌آویو همزمان با سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران خبر داده بود.

مسئولین بوئینگ نیز ضمن واکنش به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این حادثه را کوچک عنوان کرد که باعث شد پرواز هواپیما موقتا به تاخیر بیفتد؛ اما پس از خاموش کردن حریق هواپیما راهی کیگالی در رواندا شد.

صبح چهارشنبه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران با نزدیک به ۱۸۰ سرنشین سقوط کرد. این مدل از هواپیمای بوئینگ سابقه طولانی در سوانح هوایی و سقوط دارد. بوئینگ ۷۳۷ که آمریکایی‌ها به آن لقب «تابوت پرنده» را داده‌اند تاکنون جان ۵۲۲ تن را در جهان گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
بله هواپیما اوکراینی موشک اثابت نکرده حریق ازداخل بوده وقبلتماس با زمین آشپزآمریکاییه هواپیمای اکراینی کپسول گازآشپزخانه هواپیماراازپنجره میندازه بیرون که بهانه بشه که ازبیرون باموشک زدنش ،، مقصرش شرکت سازنده هواپیماکه یه آشپزحرفه ایی نیاوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
دیدید این خودش اثبات هست که اگر موتور هواپیما آتش بگیرد موجب آتش گرفتن نمی شود و با سیستم هوشمند داخل موتور آتش خاموش می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
باید منتظر جواب قطعی ازبازخوانی جعبه سیاه هواپیما توسط کارشناسان داخلی وخارجی بود.احتمال نقص فنی باتوجه به سابقه هواپیماومنع پروازتوسط مهندس پروازایرانی زیاده، ولی میشه صدها احتمال روبررسی کرد:1 برخورد شئی 2 عملیات تروریستی درهواپیما 3 هک سیستم های کنترلی (میتونه کارآمریکا باشه چون چند ساعت قبلش چند موشک نوشجان کرده بودوخودش هم سازنده هواپیماست وپایگاهی هم که هدف قرارگرفت ازبزرگترین مراکز درمنطقه برای جنگ الکترونیک هم است) میتونه کارروسیه باشه! (باتوجه به دشمنی روسیه بااوکراین! وحکایت سقوط هواپیمایی که این دوکشوردرسالها قبل گردن هم مینداختن،) 4 میتونه استفاده ازسلاحی باشه ( مثل استینگر) که کوچک وقابل استفاده توسط یک شخصه ( فرصت ایجاد شده برای ادامه پروژه خرابکاری درکشور)5 حتی نقص فنی میتونه یک خرابکاری باشه ( نفوذدرفرودگاه وبریدن شلنگهاسوخت و.....) 6 میتونه مربوط به شرایط روحی وروانی کادرپروازباشه( جنون آنی) !!!! 7 اصولاً اتفاقات همزمان ( شروع عملیات نظامی برای انتقام وانتظارعکس العمل ازیک کشور ابرقدرت ویاغی) خودش موضوع روپیچیده ترمیکنه والبته متاسفانه شاید ترس باعث عجله درچک کردن شرایط قبل ازپروازشده.8 و...............................
Germany
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
بوئینگ 737 max یه هواپیمای مرگه و همین چند وقت پیش یکیش در اتیوپی و یکی در مالزی سقوط کرد و خیلی از شرکتهای هوایی کنار گذاشتنش و مشکلش بیشتر در زمان بلند شدن و فرود آمدنشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۰ دی ۱۳۹۸
#بویینگ_قاتل باید جوابگو باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
آمریكا و دیگر كشورهای موبور دروغگو با دروغی كه درباره هواپیمای مسافربری اوكراینی به ذهن مردم ایران و جهان انداختند موفق شدند موضوع اصلی یعنی شهادت حاج قاسم و همچنین حمله به پایگاه آمریكا را از اذهان كنار بگذارند. اگر ٨٠ میلیون نفر در ایران هركدام یك ساعت از عمر خود را صرف بحث درباره این دروغ كرده باشند و هزینه هر نفرساعت را ده هزار تومان فرض كنیم هشتصد میلیارد تومان با این دروغ به ما خسارت زدند.
حالا دولت ما به جای اینكه بابت این خسارت مادی و معنوی از موبورها غرامت بگیرد و منافع آنها را ضبط نماید فقط از همه دعوت میكند كه بیایند و خودشان در تحقیقات سقوط هواپیما حاضر شوند و ببینند كه ما بی تقصیریم!
آخرین اخبار