نماینده، ولی فقیه در استان از سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت آمریکا و شکستن هیمنه استکبار جهانی قدر دانی کرد.

هیمنه استکبار جهانی در عملیات موشکی سپاه شکسته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بزرگداشت مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از مهمترین ویژگی آن شهید بزرگوار از زبان مقام معظم رهبری و همه کسانی که ایشان را می‌شناختند اخلاص بود.

امام جمعه زنجان با قدردانی از حضور حماسی مردم زنجان در برگزاری مراسم ویژه حاج قاسم سلیمانی، گفت: شما مردم نشان دادید که همیشه قدردان خادمان مردم و مالک اشتر رهبری هستید.

او باتشریح فضائل اخلاقی و انسانی سردارشهیدقاسم سلیمانی افزود: آثار و برکات وی در طول هشت سال دفاع مقدس، در مقابله با منافقین، کفر جهانی، صهیونیسم بین‌المللی و کمک به جبهه مقاومت بسیار درخشان است.

نماینده، ولی فقیه در استان باقدردانی از سپاه پاسداران انقلاب در پاسخ به جنایت آمریکا وشکسته شدن هیمنه استکبار جهانی گفت: اهمیت این اقدام شجاعانه دراین است که در طول چند دهه اخیر کسی جرات نکرده بود که به پایگاه‌های آمریکا حتی ترقه‌ای پرتاب کند. همانطور که رهبری فرمودند این فقط یک سیلی بود و پس از آن مشت محکم و اخراج این رژیم از منطقه است

خطیب جمعه زنجان اقدام مجلس شورای اسلامی ونمایندگان مجلس عراق را درتصویب طرح سه فوریتی تروریست اعلام کردن پنتاگون و ارتش آمریکا و تصویب اخراج نیرو‌هایی آمریکایی از عراق را باعث غرور ملی هر ۲ ملت وشایسته تقدیر دانست.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.