فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی رستاخیز عظیمی ایجاد کرد گفت: انسجام ملی اعجاز شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی بود.

انسجام ملی اعجاز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان در مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سیر تاریخی خوی استکبار اشاره کرد.

او ادامه داد: کشور‌های استکباری برای سلطه بر منابع دیگر کشور‌ها نیاز دارند کشور‌های تحت سلطه قدرت لازم را برای مقابله با آن‌ها نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: به همین منظور آن‌ها در طول تاریخی سعی کردند با تهدید و انعقاد قرار داده‌ای ننگین و با تجزیه کشور‌ها به این هدف دست یابند.

سردار جهانبخش با اعلام اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان از جنگ تحمیلی نیز تجزیه کشور ما بود گفت: با بروز و ظهور انقلاب اسلامی معادلات شوم آن‌ها به هم خورد.

او با اعلام اینکه دشمنان تمام تلاش خود را کرده اند تا کشور‌های منطقه ما را تجزیه کنند تصریح کرد: آنهادر قالب طرح خاورمیانه بزرگ می‌خواستند به این هدف برسند و در این طرح مهمترین عنصر و ابزار خلق داعش بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقابله با نظام سلطه را ۳۰ سال قبل آغاز کرده بود اعلام داشت: سردار سلیمانی این توطئه استکبار را خنثی و باعث نابودی داعش شد.

او با تاکید بر اینکه خط مقاومت مختص شیعه نیست خاطر نشان کرد: اسرائیل بزرگترین پایگاه استکبار جهانی در منطقه است.

سردار جهانبخش تاکید کرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تمام رسالت خود را برای انقلاب اسلامی و کشور‌های مظلوم منطقه انجام داد.

او افزود: شهادت سردار سلیمانی همچون دوران حیات پربرکتش منشا برکات ارزنده‌ای برای امت اسلام و ملت‌های آزادی خواه دنیا خواهد داشت و درخت اسلام با شهادت امثال سلیمانی‌ها تنومند‌تر و شکوفاتر از همیشه مسیر اعتلای بیش از پیش خود را با قوت و جدیت ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی در تمام خط مقاومت و آزادی خواهان دنیا تاثیر گذاشته است بیان داشت: خط ریلی که حاج قاسم سلیمانی گذاشته و برنامه‌ای که برای این نوجوانان و جوانان ریل گذاری شده است قطعا هرچه نظام سلطه در منطقه است را نابود خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان بیان داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی یک رستاخیز عظیمی ایجاد و باعث انسجام بین کشور‌های عراق، سوریه، لبنان و آزاد مردان جهان شد.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه انسجام ملی اعجاز شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی بود تصریح کرد:با اقدام سپاه در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا سیلی محکمی به استکبار زده شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.