برخی محورهای فارس دچار مه گرفتگی است.

احمدی مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارندگی در جاده‌های استان، اظهار کرد: محور جدید کازرون دشت ارژن و استهبان (محور ایج) دچار مه گرفتگی است.

او با بیان اینکه جاده های استان فارس لغزنده است، ادامه داد: در محورهای سپیدان، اقلید - یاسوج، خسرو شیرین، کولار و همه محورهای خرمبید برف و در جاده های فراشبند، فیروزآباد، شیراز، مرودشت، قیروکارزین، رستم و کوار باران می بارد.

مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس اضافه کرد: با توجه به لغزندگی، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از عجله و شتاب بی مورد و هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند.

او بیان کرد: شهروندان، قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه بویژه بخاری و برف پاک کن‌ها اطمینان داشته باشند، وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس افزود: همچنین شهروندان به هشدار‌ها و توصیه‌های ماموران پلیس راه و عوامل راهداری مستقر در جاده‌ها و محور‌ها توجه کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار