فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت : در مکتب اسلام بهترین نوع مرگ ، شهادت در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، دوره توانمندی اعضای تیم مدرسه، شبکه معلم آینده ساز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، مدیر ناحیه، جمعی از مسئولین واعضای تیم مدارس هدف نواحی یک و دو و کلاترزان در محل سالن جلسات ناحیه برگزار گردید.

سرهنگ حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، در سخنانی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و تعدادی از یارانش گفت:در مکتب اسلام بهترین نوع مرگ، شهادت در راه خداست و شهادت از بین رفتن نیست بلکه تازه متولد شده یک فرد است و این سخن در قرآن به تاکید بیان شده است.

او افزود:شهادت سردار سلیمانی صرفا در راه رضای خدا بوده و خداوند به کسانی عزت می‌دهد که خود را در برابر او ذلیل کنند. وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی عنوانکرد: حضور گسترده تمامی اقشار مردم در این مراسم قدرت نمایی اسلام بود در برابر دشمنان آن، زیرا امروز شهید سلیمانی زنده‌تر و خطرناکتر بر‌ای دشمنان اسلام و ایران ظاهر گردیده است.

سرهنگ عسگری در ادامه بیان کرد: به فضل الهی اضمحلال امریکا در منطقه شروع شده است و ابهت این کشور در جهان بهم ریخته است و این تنها از اراده خداوند نشات می‌گیرد وی با اشاره به نقش فرهنگیان در سنگر تعلیم و تربیت گفت: شما فرهنگیان تکلیف دارید که نسل آینده را خوب تربیت کنید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در پایان تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب رهبری جوانان هستند و در هفت توصیه به معلمان همه فرهنگیان در این موضوعات تکلیف دارند و اگر آنان خوب عمل کنند نسل آینده ایران بسیار قویتر و توانمند‌تر خواهند بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار