مدارس برخی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان تعطیل شد.

تعطیلی مدارس در دلگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدارس برخی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارندگی شدید فردا شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ تعطیل شد.

تعطیلی مدارس در دلگان

شجاعی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران دلگان گفت: با توجه پیش بینی حجم بارندگی شدید از عصر امروز جمعه در این شهرستان و با توجه به احتمال قطعی خطوط تلفن در برخی مناطق و عدم امکان صحیح اطلاع رسانی به موقع به دانش آموزان و اولیا، تمام مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان در دو شیفت صبح و عصر فردا شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ تعطیل اعلام می‌شود.

محسن حیدری  مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از جمعه  شب تا یکشنبه صبح رگبار فوق سنگین در سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود که بارش‌ها بین ۵۰ تا ۹۰ میلی‌متر و در برخی نقاط بیش‌از ۱۰۰ میلی‌متر برآورد می‌شود.

او  با بیان اینکه تمرکز بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوب و سواحل سیستان و بلوچستان است، افزود: رگبار فوق سنگین باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ از مهمترین پیامد‌های این سامانه بارشی است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با تاکید بر طغیان رودخانه‌های محلی در نیمه جنوبی استان، اظهار داشت: آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بالاآمدن سطح آب سدها، برخورد صاعقه، مه گرفتگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها در مناطق کوهستانی بویژه در خاش و بزمان به جهت بارش برف از عمده پیامد‌های سامانه بارشی جدید در اکثر نقاط استان است.

حیدری توصیه کرد: در زمان فعالیت سامانه بارشی از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود.

او  ادامه داد: همچنین در این مدت هنگام تردد در جاده‌ها احتیاط کامل رعایت و از صعود به ارتفاعات سیستان و بلوچستان به دلیل بارش برف و وزش باد شدید خودداری شود.

عضو ستاد مدیریت بحران هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: روز یکشنبه کاهش محسوس دما در مناطق مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود که بارش برف طی این روز در ارتفاعات نواحی مرکزی استان دور از انتظار نیست.

او  به تشریح وضعیت جوی سواحل جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: دریای عمان در این مدت مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مدارس دشتیاری تعطیل شد

مدارس دشتیاری تعطیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی و جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر منطقه دشتیاری فردا شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ تعطیل اعلام می‌شود.

امتحانات نهایی متوسطه دوم به قوت خود باقیست.

مدارس شهرستان نیکشهر هم تعطیل شد

با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر شهرستان نیکشهر فرداشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ تعطیل اعلام شد.

باران مدارس شهرستان سرباز را هم به تعطیلی کشاند

براساس پیشنهاد مدیریت بحران شهرستان سرباز و اعلام موافقت مدیریت بحران استان کلیه مدارس شهرستان بدلیل آغاز فعالیت سامانه بارشی مستقر وپیش بینی تقویت و تشدید آن در ساعات پیش رو، در روز شنبه مورخ ۲۱ دی ماه ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس کنارک ومهرستان وبنت

با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها و مناطق، مهرستان و بنت، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح وعصرشهرستان‌ها و مناطق، کنارک، مهرستان و بنت فردا شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ تعطیل اعلام می‌گردد.

امتحانات نهایی متوسطه دوم به قوت خود باقیست.

تعطیلی مدارس منطقه لاشار و اسپکه

با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر منطقه لاشار و اسپکه فردا شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ تعطیل اعلام می‌گردد.

لازم به ذکر است امتحانات نهایی متوسطه دوم به قوت خود باقیست.

تعطیلی مدارس شهرستان خاش

با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر شهرستان خاش فردا شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ تعطیل اعلام می‌گردد.

لازم به ذکر است امتحانات نهایی متوسطه دوم به قوت خود باقیست.

تعطیلی مدارس فنوج، راسک و سرباز

با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها و مناطق فنوج، راسک و سرباز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح وعصرشهرستان‌ها و مناطق، فنوج، راسک و سرباز فردا شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ تعطیل اعلام می‌گردد.

لازم به ذکر است امتحانات نهایی متوسطه دوم به قوت خود باقیست

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
ایا امتحانات نهای لغوشد
آخرین اخبار