ویدئویی از صحبت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به زبان عربی در وصف رهبر انقلاب و سید حسن نصرالله مشاهده می‌کنید.

شهادت سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که در جمعی نشسته و به زبان عربی درباره جنگ‌های سوریه و لبنان و وجود پرقدرت و با برکت حزب الله لبنان می‌گوید.

سردار سلیمانی توصیفاتی را درباره اخلاص سید حسن نصرالله بازگو می‌کند و حاضرین جمع مکرر صلوات می‌فرستند. او در این ویدئو می‌گوید تمام وجود سید نصرالله اخلاص است، به همین علت من دیده‌ام خداوند هر چیزی را که او به زبان می‌آورد محقق می‌کند.

سردار قاسم سلیمانی در ادامه صحبت‌های خود اضافه می‌کند که حاضر است قلب و سر خود را برای مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله بدهد. در ادامه توصیفات شنیدنی شهید سلیمانی را در این باره می‌بینید و می‌شنوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۹
شهادتت مبارک سردار دلها هر وقت چهره شما را میبینم بی اختیار اشک میریزم شما با اخلاص کامل برای مردم کشور زحمت کشیدی و به مظلومانه ترین حالت ممکن به شهادت رسیدی نام شما و عکس شما و راه شما باید در همه جا عنوان شود و در همه مراکز آموزشی باشد تا با دیدن چهره مظلومانه شما همه به یاد داشته باشند که راه سردار سلیمانی باید ادامه یابد منتظر انتقام بسیار سختی از این جنایتکاران هستیم برای شادی روح سردار عزیزمان الفاتحه الاخلاص و مع الصلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
برای سردار عزیز کشورم خیلی اشک ریختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سردارسرتیپ سیلمانی فایده دلهاست