ویدئویی از روایت سردار شهید سلیمانی از برادرانه‌هایش با شهید احمد کاظمی و گریه های بی امان او در فراق همراه و همرزمش را مشاهده می کنید.

روایت سردار شهید سلیمانی از برادرانه‌هایش با شهید احمد کاظمی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۹ دی ماه سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و تعدادی دیگر از همقطارانش است. این شهیدان بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی (جت فالکون) در روز ۱۹ دی ماه سال ۱۳۸۴ در حوالی ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید احمدکاظمی یکی از تاکتیکی‌ترین و خلاق‌ترین فرماندهان سپاه بود به صورتی که برنامه‌ریزان عملیات‌های مختلف با اتکای به هوش و توان اجرایی او، سخت‌ترین و پیچیده‌ترین طرح‌ها را برای نبرد با دشمن ارائه داده و بن‌بست‌ها را رفع می‌ساختند. به صورتی که نقش مؤثر و فرماندهی ایشان و هم‌رزمان شهیدش در عملیات‌های «بیت‌المقدس ۱، فتح‌المبین ۲، رمضان ۳، والفجر ۸، کربلای ۵ و ...» بارها طعم تلخ شکست را بر کام صدام و لشکریانش ریخت. حاج احمد در طول جنگ هشت ساله بارها تا مرز شهادت پیش رفت و ۴۵ درصد جانبازی ایشان ره‌آورد دوران خون و حماسه است.

همزمان با سالگرد شهادت سرلشکر احمد کاظمی و پس از گذشت یک هفته از شهادت دوست و همرزمش سپهبد قاسم سلیمانی توسط نیروی های آمریکایی ویدئویی از روایت سردار شهید سلیمانی از برادرانه‌هایش با شهید احمد کاظمی و گریه های بی امان او در فراق همراه و همرزمش در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۵:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۹
روحتان شاد و یادتان گرامی باد. حاج قاسم عزیزم هیچوقت شما و یاران شمارو فراموش نمی‌کنیم و همیشه در قلب ما هستید
اللّهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیل اللّه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
روحتان شاد ای سرداران بی ادعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
شهدا دست مارو هم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
خدایا به ما قدرت بده راهشان را ادامه دهیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۸ ۲۸ دی ۱۳۹۸
خدا رحمتتون کنه