فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۵۹۱ متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال در سنندج خبر داد.

سردار علی آزادی مقابله با زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد وگفت: مقابله با پدیده زمین خواری یکی از جرایمی است که با همکاری سازمان‌های مرتبط در نیروی انتظامی در حال پیگیری است.

او افزود: در همین راستا و در پی وصول یک فقره پرونده از اداره راه و شهر سازی شهرستان سنندج مبنی بر تخریب و تصرف ۵۹۱ متر مربع از اراضی ملی در محدوه یکی از میادین اصلی شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با بررسی‌های میدانی و استفاده از نقشه‌های هوایی و دعوت از نماینده اداره راه و شهرسازی مشخص شد زمین مورد نظر به صورت غیر قانونی مورد تصرف قرار گرفته است.

سردار آزادی تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی متهم شناسایی و دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

او با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده و ارائه شواهد و مدارک از سوی ماموران اظهار داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اقرار و به تصرف غیر قانونی ۵۹۱ متر مربع از اراضی ملی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین مورد نظر را بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.