معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:یکی از سیاست‌های دولت در بحث رونق تولید، فعال سازی واحد‌های راکد و نیمه فعال تولیدی و اقتصادی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از شرکت مجتمع کشتارگاه تبدیلی و صنعتی دام کشان دشت سهند در شهرستان ارومیه بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در این بازدید گفت:یکی از سیاست‌های دولت در بحث رونق تولید، فعال سازی واحد‌های راکد و نیمه فعال تولیدی و اقتصادی است.

 شهدی گفت:برای راه اندازی و تکمیل فعالیت این مجتمع کشتارگاهی با ظرفیت کشتار روزانه هزار راس دام سبک و ۲۰۰ راس دام سنگین، تا کنون ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بوده و درسال ۸۶ کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث آن اغاز شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد:در حدود ۵ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای خرید و نصب ماشین آلات و تکمیل فعالیت‌های جانبی نظیر بسته بندی و فرآوری محصولات جانبی خوراکی و غیر خوراکی این مجتمع مورد نیاز است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.