بخشدار معمولان گفت: سایت ۱۰ هکتاری مسکن سیل زدگان شهر معمولان به نام سردارشهید قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید حبیب الله موسوی  بخشدار معمولان گفت: سایت ۱۰ هکتاری مسکن سیل زدگان شهر معمولان به نام سردارشهید قاسم سلیمانی در تکریم شخصیت والای این شهید والامقام نامگذاری می‌شود.

سید حبیب الله موسوی  اظهار داشت: سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی شخصیتی با اخلاص، ذوب درولایت، فرماندهی مقتدر، شجاع و مردمی بود که شهادت جانگداز وی و همرزمانش داغ و ضایعه‌ای بزرگ برای امت اسلام است، اما یاد و خاطره این سردار رشید اسلام برای همیشه در تاریخ و در قلوب مردم ایران جاویدان می‌ماند.

او تکریم شهدا و ارزش‌های ایثار و شهادت به ویژه شهدای مقاومت را کوچکترین گام در جهت پاسداشت مقام والای آنان دانست و افزود: این سردار سرافراز اسلام در بالاترین درجه نظامی قرار داشت، هیچ وقت مردم را فراموش نکرد، در عین حال با تواضع و فروتنی که داشت و زندگی سراسر جهاد، عشق و فداکاری در راستای حفظ امنیت کشور و آرامش مردم، محبوب دل‌های مسلمانان جهان بود.

بخشدار معمولان با بیان این که شهید قاسم سلیمانی حق بسیار بزرگی به گردن ملت ایران دارد، گفت:آرامش و امنیت مردم ایران وکشور‌های منطقه مانند سوریه، عراق، یمن مدیون مجاهدت‌های این مرد بزرگ هستند.

موسوی افزود: همچنان که اگر مبارزات این شهید سرافراز با گروهک تروریستی داعش نبود قطع به یقین جغرافیای امنیتی این کشور‌ها امروزشکل دیگری داشت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.