امام جمعه بروجرد گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید اخلاص و عمل شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید اخلاص و عمل شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند و برای رضایت خدا و مردم قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در آیین سوگواری شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آیت الله بروجردی اظهارداشت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی صدق و اخلاص در عمل و گفتار بود.

او افزود: شهید سلیمانی کسی بود که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تمام عمرش را در جهاد فی سبیل الله گذرانده بود و در آخر امر مزدش را گرفت و به مقام والای شهادت رسید.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: پرچم سردار قاسم سلیمانی بر زمین نخواهد ماند، زیرا این شهید جوان‌ها و سربازان بسیاری را مانند خودش تربیت کرده است.

حسیینی با بیان اینکه پرچم سردار سلیمانی به دست شاگردان او برافراشته خواهد ماند، اضافه کرد: سردار قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود و مستضعفان و مظلومان جهان او را دوست دارند.

او ضمن اشاره به رشادت‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: آن چیزی که امروز سردار سلیمانی را برای ما و همه جهان ماندگار و جاوید کرد اخلاص این شهید بود.

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی نیز در این آیین گفت: شهادت هنر مردان خداست و خدا می‌داند که شهادتت‌ای سردار قلب ها، اگر چه قلبمان را مملو از اندوه و غم کرد، اما نور امید به نابودی قریب الوقوع ابر استکبار جهان آمریکا بود.

حسن مروتی افزود: خون پاک شهید سلیمانی باعث نابودی استکبار و اخراج همیشگی او از سرزمین‌ها اسلامی خواهد شد چرا که خداوند همیشه بن بست‌های این انقلاب الهی را با شهادت بهترین‌ها باز کرده است.

او تاکید کرد: هر شهید مشعلی است تا دوباره راه روشن شود.

در این آیین معنوی دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی و کارکنان واحد با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل مسیر دانشگاه تا قبور مطهر ۲شهید گمنام دفن شده در این واحد را راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی که با مداحی و عزاداری همرا بود با ِآتش زدن پرچم آمریکا و ماکت ترامپ خشم و نفرت خود را ازدشمنان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.