مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین آمار استفاده شهروندان از تاکسی برای سفرهای درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: از زمان اجرای طرح افزایش نرخ بنزین، از سوی وزارت کشور، سازمان تنظیم بازار، استانداری و شهردار اصفهان تاکید شد که به هیچ عنوان کرایه‌ها نباید افزایش پیدا کند که به رانندگان تاکسی ابلاغ شده است.

او تصریح کرد: در خطوط ویژه، خطی و بیش از ۹۰ درصد خطوط کورسی افزایش نداشتن نرخ کرایه رعایت شده و دامنه میزان شکایات در سامانه مربوطه تغییر محسوسی نداشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت بنزین آمار استفاده شهروندان از تاکسی برای سفر‌های درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافته است.

او گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک «ت» و هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس تاکسی بی‌سیم بانوان فعال است.

منوچهری با اشاره به لزوم رفع مشکل پول خرد مسافران هنگام استفاده از تاکسی، افزود: یکی از پروژه‌های تاکسیرانی اصفهان «کیف پول الکترونیک» است که برای تحقق آن انتخاب پیمانکار با همکاری فاوا، انتخاب رانندگان همکار جهت شروع طرح، اطلاع‌رسانی قبل و حین اجرا، همچنین هماهنگی مراسم رونمایی و اجرا انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای رفع مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه، پرداخت به وسیله تلفن همراه و عدم نیاز به کارت بانکی تا بهمن‌ماه به مناسبت هفته حمل و نقل و رانندگان رونمایی خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.