مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی منوچهری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.

او  با اشاره به اینکه با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند، اظهار کرد: بر همین اساس افزایش خودسرانه هرگونه کرایه تاکسی و سرویس مدارس ممنوع در شهر اصفهان ممنوع است.

منوچهری ادامه داد: برای ناوبران تاکسی ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته شده که برای سفر‌های درون شهری مسافران کفایت می‌کند و در صورت نیاز به افزایش احتمالی نرخ کرایه‌ها شورا‌های شهر و پس از بررسی‌های لازم اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: بنابراین رانندگان تاکسی از افزایش خودسرانه نرخ‌های کرایه اکیدا خودداری کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: طبیعی است در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخ توسط راننده و مطابق قوانین حمل و نقل، برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسیرانی انجام خواهد گرفت.

منوچهری تصریح کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر با شماره رسیدگی به شکایت شهروندان این سازمان (شماره گویا ۳۵۶۸۸۱۰۰) تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ی
 

برخورد با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی

 
برچسب ها: تاکسیرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.