سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه سپاهان گفت: تیم‌های دو و میدانی آقایان و بانوان فولاد مبارکه سپاهان در قالب یک کاروان ۴۸ نفره در مسابقات بین المللی دو و میدانی دهه فجر حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عزیزالله مشفقی سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه سپاهان گفت: تیم‌های دو و میدانی آقایان و بانوان فولاد مبارکه سپاهان در قالب یک کاروان ۴۸ نفره در این مسابقات حضور دارند و دوندگان طلایی پوش سپاهان در تمام مواد دوومیدانی رقابت‌های داخل سالن به سرمربیگری حسن بادپی در بخش اقایان و فاطمه بهرامی در بخش بانوان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

او افزود: در این مسابقات چند تیم خارجی از کشور‌های مالزی، افغانستان، سوریه، عمان و قرقیزستان و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج فارس، مس کرمان، قزوین، نیروی زمینی ارتش، اعتماد کالا یزد و تیم ملی جوانان در بخش آقایان و در بخش بانوان نیز تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری مشهد، سلکتور، دو تیم از استان‌های کرمان و مازندران و تیم ملی جوانان حضور دارند.

بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران مسابقات بین المللی دو و میدانی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر درروز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ دی ۹۸ در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.