مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جمع کردن دست ها در جلوی سینه و قرار دادن دست ها به عنوان حفاظ می تواند در هنگام ازدحام جمعیت به افراد کمک کند تا آسیبی نبینید.

اگر در ازدحام جمعیت گرفتار شدیم چه کنیم؟محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در این گونه مواقع محکم بایستند و اجازه ندهند سر بخورند.

او ادامه داد: در این گونه مواقع سعی در شکافتن جمعیت نداشته باشید و فریاد نزنید  رفتار پرخاشگرانه نداشته باشید تا موجب تحریک نشوید.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: نکات دیگر در مواقع ازدحام،این است که باید دست هایتان را جلو سینه مشت کنید و سینه تان را بدون حفاظ به نفر جلویی نچسبانید.

علیشاهی ادامه داد: اگر اشیاء قیمتی از شما نظیر: موبایل، طلاو..افتاد به هیچ عنوان خم نشوید.و در اجتماعات و ازدحام جمعیت از بردن وسایل نوک تیز نظیر چاقو.ناخن گیر  جدا خودداری کنید.

او تصریح کرد: به توصیه های پلیس و نیروهای امنیتی گوش کنید و از به همراه آوردن کودکان در مواقعی که ازدحام جمعیت بالایی وجود دارد خودداری کنید.

انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.