برادرزن قاتل که پس از اختلافات خانوادگی، دامادشان را با ضربات چماق کشته بود، پس از ٦‌سال دستگیر شد.

پایان ٦‌سال فرار برادرزن قاتلبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهم مهرماه سال۹۲ مرگ مشکوکی دربیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل به پلیس آگاهی گزارش شد. بلافاصله تیمی از مأموران دایره مبارزه با جرایم جنایی وارد عمل شدند.

در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مردی ۴۹ساله در ساعت ۰۶:۱۵ دقیقه دهم مهرماه با یک موتورسیکلت در داخل روستای «فتح‌آباد» در محل کارش تردد داشته، با راننده یک پژو۴۰۵ زیر گرفته شده و راننده این خودرو پس از واژگون‌شدن موتورسیکلت بار دیگر به سوی او حمله‌ور شده و با چماق او را مورد ضرب‌وشتم قرار داده است. متأسفانه این فرد پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم‌های پزشکی پس از ۹روز بستری به علت خونریزی داخلی فوت می‌کند.

تیم رسیدگی‌کننده پرونده با بررسی سرنخ‌های موجود و یک‌سری تحقیقات میدانی قاتل که برادرزن مقتول است را شناسایی و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند. تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که به‌طور دایم محل اختفایش را در شهر‌های شمالی کشور تغییر می‌داد، ادامه داشت تا اینکه روز دوشنبه اطلاعاتی مبنی بر بازگشت او به شهر زابل به دست آمد. تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک‌سری تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم را که در خانه یکی از دوستانش بود، در محدوده خیابان رسالت شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: «متهم ۴۴ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.»

 

منبع:شهروند

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار