به مناسبت دهه اول فاطمیه ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در بقاع متبرکه فارس برگزار می‌شود.

یزدانی مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به همزمانی آغاز دهه اول فاطمیه با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در بقاع متبرکه سراسر استان از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه امسال به مدت ۴ شب ویژه برنامه‌های فرهنگی متنوعی برپا می‌شود.

او بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها برپایی یک موکب در فرودگاه شیراز با همکاری یگان حفاظت هوایی فرودگاه شیراز و پذیرایی از زائران، توزیع کتاب مسابقه یاس نبوی در بقاع متبرکه و امام زادگان، حضور سادات جلیل القدر، نمایشگاه یاس نبوی با محتوای موضوعی و تصاویر مربوط به سبک زندگی فاطمی و عفاف و حجاب است.

یزدانی تصریح کرد: همچنین برگزاری مراسم شام غریبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  بعد از نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه های این ایام در بقاع متبرکه استان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس ادامه داد: این ویژه برنامه‌های دهه اول فاطمیه با عنوان سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان، افزود: ۲۳ دی ماه امسال نیز با همکاری بازاریان و اصناف در مسجد وکیل شیراز مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای واقعه تروریستی با سخنرانی علیرضا حدائق برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.