سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:امسال بیش از ۱۲۴ هزار بازرسی از واحد‌های اقتصادی استان انجام گرفته است که منجر به تشکیل ۵ هزار و ۶۲۳ پرونده‌ی تخلف شده است.

محمود رضا رحمتیان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان،در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه ۹۸، یک صدو بیست و چهار هزار و ۹۶۵ بازرسی از واحد‌های اقتصادی استان صورت پذیرفت که در همین ارتباط تعداد ۶ هزار و ۲۱۹ تخلف محرز که منجر به تشکیل ۵ هزار و ۶۲۳ پرونده‌ی تخلف با ارزش ریالی ۲۹۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۲۷۵، شده است.

او ادامه داد: تمامی پرونده تخلف متشکله جهت رسیدگی به مرجع قانونی ارسال گردیده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان بیان داشت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان در طول شبانه روز (ازساعت ۶ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ پاسخگویی اپراتور واز ساعت ۱۹ به بعد از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش (متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسین می‌باشد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار