مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: با واحد‌های تولیدی نان که مرتکب هرگونه تخلف استفاده از جوش شیرین در پخت نان و رعایت نکردن ساعت پخت شوند براساس قانون برخورد خواهد شد.

استفاده از جوش‌شیرین در تولید نان مجازات قانونی داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلامعلی گنجعلی مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: با واحد‌های تولیدی نان که مرتکب هرگونه تخلف از جمله رعایت نکردن موارد بهداشتی، استفاده از جوش شیرین در پخت نان و رعایت نکردن ساعت پخت شوند براساس قانون برخورد خواهد شد.

غلامعلی گنجعلی  اظهار داشت: طرح بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌های تولید نان استان به منظور پخت نان با کیفیت و بهداشتی بطور دائم در حال اجراست.

او  افزود: این طرح با همکاری و هماهنگی بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری‌ها و اتحادیه صنف نانوایان در سه زمان کاری صبح، ظهر و عصر انجام می‌شود.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: بازرسان این اداره با بازدید و ارائه گزارش روزانه در راستای رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کنند.

او  رعایت نکات بهداشت فردی و محیطی، ساعات پخت منظم نان و استفاده از افزودنی‌های مجاز از جمله خمیرمایه به جای جوش‌شیرین در نان و رعایت مدت خواب خمیر و استاندارد وزن چانه نان را از وظایف نانوایان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار