استاندار مرکزی درباره حمله موشکی سپاه به آمریکا:

در ۶۰ سال گذشته هیچ قدرتی جرات حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته است

استاندار مرکزی درباره حمله موشکی سپاه به آمریکا گفت: در ۶۰ سال گذشته هیچ قدرتی جرات حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته است.

در ۶۰ سال گذشته هیچ قدرتی جرات حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته استسید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت شد که در ۶۰ سال گذشته هیچ قدرتی جرأت حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته است.

آقازاده افزود: این شجاعت فقط لیاقت دلیر مردان ایران زمین است و این جرأت به برکت خون شهیدان و حمایت مردم به دست آمده که باید این قدرت تقویت شود.

او با اشارهبه اینکه زمان رفتن آمریکا از خاورمیانه فرا رسیده و این امر به زودی محقق می‌شود اضافه کرد: اگر سردمداران آمریکا عقل داشته باشند باید رئیس جمهورشان را از اقدامات اشتباه بعدی برحذر دارند تا با انتقام سخت در ایران مواجه نشوند.

استاندار مرکزی ادامه داد: در همان ساعتی که پهپاد‌های پایگاه عین الاسد امریکا در عراق شهید قاسم سلیمانی را ترور کردند واحد هوا، فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم همان پایگاه و چند نقطه دیگر حضور امریکائی‌ها در عراق را مورد اصابت موشک قرار داد.

او تصریح کرد این انتقام وعده الهی بود که جمهوری اسلامی ایران این وعده را تحقق بخشید و ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور به همه کشور‌هایی که پایگاه آمریکا در آنجا وجود دارد هشدار داده که اگر هر اتفاقی از پایگاه‌های آمریکایی مستقر برای ایران بیفتد حتماً با آن‌ها نیز به عنوان هدف نظامی جمهوری اسلامی ایران برخورد خواهدشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.