معاون هماهنگی عمرانی استاندار کردستان گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۲ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در این استان تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شهرام ملکی با بیان اینکه ۳۴ هزار و ۲۰۰ واحد از ۳۸ هزار و ۶۶۰ واحد مسکن مهر این استان تاکنون تحویل متقاضیان شده است، گفت: تلاش می‌شود تا پایان اسفند امسال، ۲ هزار خانواده متقاضی مسکن در شهرستان ها، واحد مسکونی خود را تحویل بگیرند.

او افزود: برای یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی باقی مانده نیز یک هزار واحد آن تا شهریور ۹۹ به طور حتم به اتمام می‌رسد و ۷۰۰ واحد دیگر که دارای مشکلات حقوقی بین پیمانکاران و متقاضیان است نیز پس از اعلام نظر دستگاه قضایی در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: برای آماده سازی باقی واحد‌های مسکونی مهر این استان ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل فروش املاک در اختیار راه و شهرسازی هزینه می‌شود که این اعتبار هم اکنون در استان کردستان طبق مجوز‌های راه و شهرسازی در حال تامین است.

ملکی با بیان اینکه این استان ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر از سازمان ملی زمین و مسکن کشور برای تکمیل برخی زیرساخت‌های واحد‌های مسکن مهر مطالبه دارد، گفت: قرار بود این اعتبار در سه مرحله به استان ابلاغ شود که تاکنون ۴۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و ۳۰ میلیارد ریال دیگر نیز در شرف تامین است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: مسکن مهر ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.