فرماندار شهرستان قزوین در پیامی از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد شفیعی فرماندار  شهرستان قزوین در پیامی از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام شجاعانه برادران سبز پوش سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را به مردم شریف، دلاور و ولایتمدار ایران و خانواده معزز شهدای مقاومت تبریک گفته و اعلام می‌داریم این حمله اولین پاسخ نسبت به شهادت رساندن سردار رشید این مملکت و اعمال نابخردانه آمریکای ظالم بوده، تا دشمنان بدانند مقاومت همچنان ادامه دارد. از این رو به نمایندگی از مردم انقلابی شهرستان قزوین تقدیر و تشکر ویژه خود را از دلیرمردان سپاه پاسداران که در سایه مدیریت مدبرانه فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای پاسخی دندان شکن به اهداف شوم و ظالمانه آمریکا دادند را اعلام و از پرودگار عظیم الشان پیروزی رزمندگان مقاومت را در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری مسالت دارم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار