معاون اسبق سیاسی هوافضای سپاه در قزوین گفت: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم برای چهل سال دوم انقلاب که منشور و مانیفیزی در مسیر انقلاب است، دشمن را ناامید کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار سلطانی زاده معاون اسبق سیاسی هوافضای سپاه در نشست تعاملی با اصحاب رسانه گفت: در بهمن ماه پارسال، آمریکا با شایعه و القای ناامیدی و جنگ و قحطی، سعی در آشفته کردن کشورکرد که بازهم موفق نشد و مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم برای چهل سال دوم انقلاب، که منشور و مانیفیزی در مسیر انقلاب است، دشمن را ناامید و برای چهل سال دوم انقلاب برنامه‌های راهبردی و ایجاد زمینه برای تمدنی آرمانی را طراحی و تبیین کرد.

سردار سلطانی زاده با اشاره به ادامه تلاش آمریکا برای ضربه زدن به بدنه انقلاب عنوان کرد: حرکت بعدی آمریکا، تحریم سپاه است. سپاه یکی از قویترین ارکان است که در حوزه‌های مختلف کشور همچون هوا فضا و سازندگی حضور دارد، از دیدگاه آن‌ها ذیل گروه‌های تروریستی می‌رود. همچنین ذیل تحریم قرار دادن محمدجواد ظریف، از اقدامات دیگر آمریکاست که او اجازه خروج از سازمان ملل را نداشت.

سردار سلطانی زاده ادامه داد: از اردیبهشت ۹۷ تمام تحریم‌ها نمادی بود و چیز تازه‌ای نیست. جمع بندی این دوره این است که باید وارد فضای تازه‌ای شویم. ما گام‌های مربوط به تعهدات هسته‌ای را بر می‌داریم.

معاون اسبق سیاسی هوافضای سپاه اظهار کرد: گام اول در پاسخ به بدعهدی آمریکا این بود که اعلام کردیم اورانیوم را ذخیره کرده و دیگر نمی‌فروشیم. گام دوم افزایش سرعت اورانیم و گام سوم تحقیق و پژوهش است که این سه گام یک رفتار کنشی بوده و وارد دوره جدید شده ایم.

مدیریت در جامعه باید با جابجایی اساسی انجام شود

او اضافه کرد: راهبرد مقاومت فعال دوره جدیدی است که وارد آن شدیم و از خردادماه امسال وارد این دوره شدیم که زدن پهپاد آمریکایی در تنگه هرمز خلیج فارس از مهمترین دستاورد‌های این دوره است که موجب شگفتی دنیا شد.

معاون اسبق سیاسی هوافضای سپاه افزود: همچنین زدن کشتی استعمارگر انگلیس، حرکت مهم دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، روح اله زم که عملیاتی دقیقی و هوشمندانه بود، راه اندازی گام چهارم هسته‌ای که از سه گام قبلی بسیار مهمتر بود، پیشگیری از آشوب و اغتشاش که به برکت مدیریت رهبر، به فتنه تبدیل نشد، از مهمترین اقدامات ما در این دوره است.

سردار سلطانی زاده بیان کرد: امروز استفاده از ظرفیت‌های جامعه در قالب اعتراض، مهمترین هدف دشمن است که نظام مقتدرانه از این مراحل عبور می‌کند، اما باید تلاش کنیم زخم‌های تورم، گرانی، معیشت و بیکاری برطرف شود که نیاز به تغییر مدیریتی است که با انتخابات مجلس شروع می‌شود.

معاون اسبق سیاسی هوافضای سپاه گفت: مدیریت در جامعه باید با جابجایی اساسی انجام شود که این موضوع باید با انتخابات مجلس صورت گیرد.

سردار سلطانی زاده افزود: در آستانه چهل سالگی دوم، تسهیلگر بیانیه گام دوم با وجود یک مجلس انقلابی، قوی و جهادی، ممکن است. انتخابات این دوره به دلیل این که می‌تواند خنثی کننده ترفند‌های بیرونی باشد بسیار اهمیت دارد چرا که در انتخابات رئیس جمهوری نیز می‌تواند اثرگذار باشد.

کلید واژه عاشورایی، موجب ماندگاری حماسه نهم دی ماه شد

سردار سلطانی زاده با اشاره به اهمیت حماسه نهم دی ماه بیان کرد: در آستانه دهمین سالگرد حماسه یوم الله نهم دی ماه هستیم که با خود آموزه‌های مهمی به همراه دارد که منجربه خلق حماسه‌ها شد و کلید واژه عاشورایی موجب ماندگاری و ابدیت این حماسه گردید و رنگ عاشورایی به خود گرفت و هر پدیده‌ای که رنگ عاشورایی به خود گیرد جنبه ابدیت می‌یابد.

او گفت: در ۹ دی ماه سال ۸۱ عاشوراستیزان بزرگترین اشتباه راهبردی خود را مرتکب شده و به بساط عاشورا حمله کردند که برای ملت ما خط قرمز بود. اما در مقابل این ضد اخلاق فتنه گران، ملت ما تاب برنیاورد و حماسه نهم دی ماه خلق شد.

معاون اسبق سیاسی هوافضای سپاه اظهار کرد: عاشورا به ما می‌آموزد اگر می‌خواهید امامتان تنها نماند باید مرد صبح عاشورا بود چراکه مرد قیام مختار شدن خوب است، اما برای اقدام دیر است. عاشورا می‌آموزد که درس زمان شناسی و اقدام به موقع داشته باشیم. چرا که اگر مردم قیام مختار شدیم، دیر و حیف است.

نهم دی ماه، تجلی اتصال امام با امت است

سردار سلطانی زاده عنوان کرد: نهم دی ماه تجلی نقطه اتصال امام و مردم است و برهمین اساس این روز را هر سال باید گرامی بداریم. البته موضوع فتنه، نقش مردم، رهبری، خواص و دشمن بیرونی بسیار مهم است. نهم دی فتنه ۸۸ را جمع کرد، اما فتنه‌های دیگر در راه است.

ایجاد جنگ و قحطی با هدف عقب نشینی از آرمان‌های انقلاب

او با اشاره به این که مقام معظم رهبری هوشمندانه ادامه این فتنه را در سال ۹۸ پیش بینی کرد، افزود: متعاقبا پس از این فتنه‌ها یک شوک اقتصادی به ملت وارد می‌شود و دو کلید واژه قحطی و جنگ در برنامه آمریکا قرار گرفت که هدف ارعاب و عقب نشینی جامعه از ایستادگی بود وناموفق بود.

معاون اسبق سیاسی هوافضای سپاه ادامه داد: مردم اگر چه با هزینه و گله مندی این دوره را پشت سر می‌گذارند، اما انقلاب را تنها نمی، گذارند.

سردار سلطانی در ادامه اظهار کرد: حرکت بعدی یک حرکت دوقطبی هوشمند است که عدم پای کار بودن در مذاکره موجب این امر شد و در این میان اعتصاباتی در بین اقشار جامعه به صورت نقطه‌ای ایجاد می‌شود و آمریکا به دنبال خط کردن این اعتراضات نقطه‌ای است که موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.