مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از آمادگی این استان برای میزبانی مسابقات تکواندو در سطح جهانی و طی سال آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : خوشبختانه کرمانشاه از زیرساخت‌های بسیار خوبی برای میزبانی رویداد‌های مهم جهانی و بین المللی برخوردار است.

او گفت : تجربه موفق برگزاری رویداد‌های مختلف بین المللی و جهانی در کرمانشاه نشان داده که می‌توانیم نه در چند رشته خاص بلکه در اکثر رشته‌ها میزبانی شایسته باشیم.

رحیمی گفت: یکی از این رویداد‌های مهم بین المللی که قرار است چند روز دیگر در کرمانشاه برگزار شود مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی است که خوشبختانه همه هماهنگی‌های لازم انجام و کاملا برای میزبانی این رقابت‌ها آمادگی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: برای برگزاری این رویداد مهم استاندار کرمانشاه تلاش بسیاری انجام داده و پیگیری زیادی کردند تا امروز همه شرایط برای انجام این رقابت مهم فراهم باشد.

او گفت: استاندار کرمانشاه با توجه به حساسیتی که برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها داشتند ۴۵ دقیقه تلفنی با آقای دبیر رییس فدراسیون صحبت کردند، این موضوع پشت ما را در اداره کل ورزش و جوانان گرمتر از قبل می‌کند که چنین استاندار همراهی داریم.

رحیمی گفت: شاید کمتر روزی باشد که با آقای بازوند در خصوص موضوعات ورزشی گفت و گوی تلفنی نداشته باشم، ایشان به صورت جدی و مستمر پیگیر انجام کار‌ها بخصوص در بحث جذب حمایت کننده مالی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: بحث جذب اسپانسر موضوعی است که باید از سوی هیات‌های ورزشی با جدیت دنبال شود، چرا که بودجه‌های دولتی محدود و نمی‌توان با آن کار خاصی انجام داد.

او افزود: در همین راستا طی روز‌های گذشته موفق به جذب ۲ اسپانسر و دریافت کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی از آن‌ها برای توسعه ورزش استان و همچنین احداث چندین زمین چمن مصنوعی شدیم.

رحیمی با بیان اینکه عملکرد هیات‌های ورزشی استان رصد می‌شود، گفت: هیات تکواندو یکی از با انضباط‌ترین هیات‌های ورزشی استان است که ظرفیت‌های بالایی دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.