امروز کراس‌اوور Fisker Ocean در لس‌آنجلس با حداکثر سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنریک فیسکر یک سال پیش اولین تیزر را برای کراس‌اور برقی جدید خود توئیت کرد. در ماه‌های بعد چندین پست دیگر در رسانه‌های اجتماعی شامل تیزر آن منتشر شد. اما امروز بالاخره می‌توانیم محصول نهایی را به طور کامل مشاهده کنیم.

این خودرو امروز در لس‌آنجلس درست پیش از نمایشگاه CES 2020 با نام  Fisker Ocean در معرفی شد. این کراس‌اور الکتریکی با حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل (۴۸۲ کیلومتر) و قیمت اولیه ۳۷.۴۹۹ دلار در تاریخ سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود.

مشخصات کلی Fisker Ocean 

به گفته فیسکر، Ocean از یک باتری تقریباً ۸۰ کیلووات ساعتی برای کمک به دستیابی به محدوده وعده داده شده ۳۰۰ مایلی خود استفاده می‌کند. اگرچه جزئیاتی از قبیل قدرت و زمان شارژ هنوز هم مشخص نیست، این شرکت می‌گوید Ocean باید تنها در ۲.۹ ثانیه ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) سرعت بگیرد.

رونمایی از خودروی Fisker Ocean با حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل

رونمایی از خودروی Fisker Ocean با حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل

طراحی داخلی Fisker Ocean 

در داخل، Fisker Ocean یک رویکرد ساده گرایانه را اتخاذ می‌کند، مشابه آنچه در رقبای آن مانند Tesla Model Y و Ford Mustang Mach-E دیدیم. یک صفحه لمسی بزرگ (هنوز هیچ اندازه رسمی برای آن اعلام نشده) در جلو و مرکز قرار دارد و یک صفحه کوچکتر نیز در پشت فرمان قرار دارد که به عنوان محل ابزار دیجیتال عمل می‌کند. همچنین دو شارژر بی سیم و یک صفحه نمایش سر بالا وجود دارد. به گفته شرکت سازنده صفحه نمایش سربالا، می‌تواند در هنگام پخش یک ترانه، اشعار موسیقی را نمایش دهد.

رونمایی از خودروی Fisker Ocean با حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل

پنج دکمه هپتیک در زیر صفحه نمایش بزرگتر پنهان شده و دسترسی سریع به صفحه اصلی، سرعت فن، دما و صدا را به کاربران می‌دهد. ماشین Ocean باید دارای قابلیت‌های مستقل نیز باشد. فیسکر در اولین معرفی خود چیزی از مشخصات این ماشین را ذکر نکرد، اما رادار قابل توجهی در جلوپنجره آن وجود دارد. همچنین یک ویژگی به نام "California Mode" نیز در این خودرو تعبیه شده است که با پایین آوردن تمام شیشه‌ها (حتی عقب)، ماشین را به یک شاسی بلند در هوای آزاد تبدیل می‌کند.

رونمایی از خودروی Fisker Ocean با حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل

اطلاعات فروش خودروی جدید Fisker

ماشین Fisker Ocean در اواخر سال ۲۰۲۱ به فروش می‌رسد، اما انتظار نداشته باشید تحویل این وسیله نقلیه را تا سال ۲۰۲۲ مشاهده کنید. قیمت اولیه در آمریکا ۳۷۴۹۹ دلار (یا ۲۹۹۹۹ دلار پس از اعتبارات مالیاتی) است و خریداران علاقه‌مند هم اکنون می‌توانند مبلغ ۲۵۰ دلار سپرده قابل استرداد بدهند. فیسکر همچنین یک برنامه اشتراک ۳۷۹ دلاری در هر ماه را نزدیکتر به تاریخ فروش ارائه می‌دهد. خدمات اشتراک در هر زمان و بدون پیامد منفی قابل لغو است و تا ۳۰۰۰۰ مایل (۴۸.۲۸۰ کیلومتر) رانندگی در هر سال ارائه می‌دهد.

رونمایی از خودروی Fisker Ocean با حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار