موسوی: هدف اول تیم ملی هندبال کسب سهمیه رقابت‌های جام جهانی است

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: هدف اولمان کسب سهمیه رقابت‌های جام جهانی است و امیدوارم با تلاش تمام بازیکنان بتوانیم این عنوان را کسب کنیم.

علی موسوی ملی پو ش هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی و همچنین بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه اظهار داشت: شرایط تیم ملی خدا را شکر خیلی خوب است و بازیکنان به یک هماهنگی کاملی دست پیدا کرده اند. قرار است فردا به ترکیه برویم تا در آنجا هم ۳ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کنیم. امیدوارم تا قبل از شروع بایز‌های انتخابی جام جهانی به هماهنگی کامل تری دست پیدا کرده تا بتوانیم در آن مسابقات یک نتیجه قابل قبولی را به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید: نخستین حضور سرمربی مقدونیه‌ای تیم ملی هندبال در تمرین تیم ملی


ملی پوش هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا رقبای ما نسبت به انتخابی المپیک سخت‌تر هستند بیان داشت: قطعا همین طور است. در بازی‌های انتخابی المپیک فقط یک تیم شانس کسب سهیمه داشت، اما در انتخابی جام جهانی ۴ تیم شانس حضور در رقابت‌های جام جهانی را دارند و به هیمن دلیل تیم‌ها با تمام توان و قدرتی که دارند وارد مسابقات می‌شوند تا بتوانند سهیمه را کسب کنند. همچنین در این مسابقات نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و باید با تمام توان و قدرتی که داریم وارد میدان مسابقه شده ا بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

موسوی درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی هم خاظر نشان کرد: شرایط بازیکنان بسیار خوب است و با حضور مربی ایرانی هم که داریم این شرایط بهتر هم شده است. هدف ما از اول کسب سهیمه جام جهانی بوده و امیدوارم که بتوانیم با نمایش‌های خوب خود در مسابقات به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار