فراخوان مسابقه کتابخوانی اینستاگرامی «مرا بخوان» در کتابخانه‌های عمومی فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: این مسابقه به منظور شناسایی هر چه بیشتر کتابخانه‌های عمومی، خدمات و منابع آن ها، جذب مخاطبان به مطالعه آثار برتر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی با توجه به استقبال عموم از اینستاگرام در استان برگزار می‌شود.

منوچهری افزود: علاقه‌مندان در تمامی رده‌های سنی می‌توانند با انتخاب یک کتاب از منابع کتابخانه‌های عمومی و معرفی آن در قالب یک ویدئو در این رقابت حضور یابند.

او با بیان اینکه فایل ویدئویی ارسالی با کادر افقی و حداکثر ۶۰ ثانیه باشد، اظهارداشت: برای شرکت در این مسابقه، لازم است فایل ویدئوی معرفی کتاب ابتدا در صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان با هشتگ #مرا_بخوان منتشر و سپس به صفحه رسمی اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نشانی farslibrary ارسال شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: ذکر نام مخاطب و شهرستان و کتابخانه عمومی که شرکت‌کننده از آن کتاب دریافت کرده در ابتدای معرفی الزامی است.

او تاکید کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۳۰ بهمن ماه است و داوری آثار ۱ تا ۱۰ اسفند ماه ادامه پیدا می‌کند.

آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این رویداد همزمان با ویژه برنامه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اسفند ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار