علی صانعی به خاطر آن که باید تیم ملی امید را به خوبی آماده کند، به همین دلیل تصمیم گرفت قید مدیر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان را بزند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز یکشنبه جلسه کمیته فنی فوتسال با حضور تمامی اعضای آن برگزار شد. در این جلسه محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم حضور داشت تا در آن جلسه درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی، قبل از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید: شمسایی: یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی فراموش نخواهد شد


به غیر از ناظم الشریعه، علی صانعی مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان هم در جلسه کمیته فنی حضور داشت. در حاشیه این نشست مسائلی به وجود آمد و باعث شد که در آنجا صانعی انصراف خود را از مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان اعلام کند. مدیر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در نامه‌ای که به داوود پرهیزگار نوشت، دلایل انصراف خود را به او اعلام کرد. 

در همین رابطه یک منیع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما که نمی‌خواست نامی از او فاش شود درباره جدایی صانعی از تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: در جلسه‌ای که اعضا کمیته فنی فوتسال برگزار کردند در آنجا علی صانعی انصراف خود را از مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد. دلیلش هم به خاطر مسائل شخصی و هم به خاطرمشغله زیاد، تصمیم گرفت از مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان کناره گیری کند. او با این کار، حالا می تواند به راحتی درباره تیم ملی امید تصمیم گیری کند تا بتواند تیمی قدرتمد را راهی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا کند. 


بیشتر بخوانید: کمیته فنی فوتسال به دنبال رضایت ناظم الشریعه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار