اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان موفق شد رتبه نخست را بین دستگاه‌های اجرایی استان در ارزیابی عملکرد آموزشی و توسعه منابع انسانی کسب نماید.

عادل دریس اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در نامه‌ای با اشاره به اهمیت نیروی انسانی توانا و ضرورت توانمند سازی سرمایه انسانی از طریق آموزش و بهسازی آن، اعلام کرد در جریان ارزیابی‌های به عمل آمده از عملکرد آموزشی سال ۱۳۹۷، دستگاه‌های اجرایی استان در بخش امور اقتصادی و زیربنایی، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با کسب ۹۷ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز حائز رتبه اول بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

او افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه مذکور در ارزیابی‌های عملکرد آموزشی شده است.

دریس اظهار داشت: چندی پیش چهاردهمین همایش بین المللی دارایی‌های فیزیکی (IPAMC ۲۰۲۰) با حضور مدیران، متخصصان و استادان عرصه تعمیر و نگهداری تجهیزات و سرمایه‌های فیزیکی در تهران برگزار شد و نماینده این اداره کل در گزارشی دستاورد‌های فنی دستگاه متبوع خود را در زمینه تعمیر و نگهداری و همچنین ارتقای بهره وری تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری را علیرغم محدودیت‌ها تشریح و تبیین کرد.

به گفته اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، در روز پایانی این همایش به پاس تلاش‌های ابتکارآمیز و بی وقفه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در طراحی، ساخت و نگهداری تجهیزات استراتژیک بخش‌های خشکی و دریایی لوح سپاس سه ستاره این همایش به نماینده این اداره کل اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.