معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و نائب رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از قهرمانی تیم بندر امام خمینی (ره) در مسابقات قایقرانی بنادر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علی سیاوش معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و نائب رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: تیم قایقرانی بندرامام خمینی (ره) در اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی بنادر خوزستان با کسب ۴۴۴ امتیاز به رتبه نخست این مسابقات دست یافت.

او افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و با شرکت ۵ تیم و ۱۱۵ ورزشکار از کارکنان بنادر خوزستان در بخش‌های آقایان و بانوان ۱۸ آبان ماه به میزبانی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد و شرکت کنندگان در ۲ رشته کایک و تورینگ به رقابت پرداختند.

سیاوش، افزایش شور و نشاط در بدنه کارکنان، تقویت پیوند‌های سازمانی و ترویج فعالیت‌های ورزشی را از اهم اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و اظهار داشت: در جریان این مسابقات که با همکاری کمیته ورزش این اداره کل برگزار شد، به ترتیب بنادر سجافی با ۳۸۶، آبادان با ۳۱۵ و خرمشهر با ۲۴۰ امتیاز مقام‌های دوم تا پنجم را به دست آوردند.

انتهای پیام/گ

پایان مسابقات قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.