امام جمعه دزفول گفت: آمریکا سردار شهید سلیمانی را به صورت ناجوانمردانه به شهادت رساند و تنفر عجیبی در دل مردم نسبت به این کشور ایجاد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی  امام جمعه دزفول گفت: مردم می‌بینند که آمریکا که گاهی اوقات برای ملت ایران اشک تمساح می‌ریزد، سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی  را که امنیت کشورشان مرهون مجاهدت‌ها و فرماندهی او است، به صورت ناجوانمردانه به شهادت رساندند؛ بنابراین تنفر عجیبی در دل مردم نسبت به آمریکا ایجاد می‌شود.

او افزود:این اقدام جنایتکارانه آمریکا باعث می‌شود که نه تنها مردم ایران بلکه مردم همه منطقه که سردار حاج قاسم را با عنوان یک قهرمان می‌شناسند و بسیاری از امنیت‌شان مرهون مجاهدت‌های این مرد است، نیز نسبت به آمریکا احساس تنفر و انزجار داشته باشند و عشق‌شان به سردار قاسم سلیمانی بیشتر شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان داشت:  این جنایت آمریکا باعث شده اکنون پیر و جوان و کودک، همه نام حاج قاسم را بر سر زبان بیاورند و همه نسبت به آمریکا احساس انزجار دارند و این همان نبرد حق و باطل است که به واسطه خون حاج قاسم شعله‌ور شده است.

امام جمعه دزفول گفت: خون پاک و مقدس حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، دستاورد‌های بزرگی خواهد داشت. ما نباید بگذاریم دشمن دوباره فرهنگ جهاد، شهادت و دفاع از حق را در مردم ما کمرنگ کند.

این مقام مسئول ادامه داد: ترامپ محاسبات غلطی دارد. آمریکا مشکلات فراوانی دارد و در خاورمیانه شکست خورده است. ترامپ تصور می‌کند با چنین اقدامی می‌تواند اشتباهات گذشته را توجیه کند. ترامپ دیوانه فکر می‌کند با این اقدام می‌تواند از استیضاحی که در کمینش است، در برود و به کنگره آمریکا بفهماند بزرگترین دشمن را از بین بردم، پس از استیضاح من بگذرید.

او تصریح کرد: اکنون محافل آمریکایی به این تلاطم افتاده‌اند که ایران برای انتقام چه کاری خواهد کرد؟ و کابوس وحشتناکی برای همه مسئولان آمریکایی ایجاد شده است. این شرایط نتایج اشتباهات راهبردی ترامپ در عملکرد است

قاضی دزفولی اظهار داشت: طبق بیانیه ایران تمام محدودیت‌های برجام لغو شده است و این موضوع تاثیر زیادی خواهد داشت تا آمریکا بفهمد دیگر با احساسات ملت ایران بازی نکند و بدانند ملت ایران محکم ایستاده است.

امام جمعه دزفول گفت: عراقی‌ها نیز متوجه شوند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و نمی‌شود به شیطان بزرگ اعتماد کرد و آن‌ها به هیچ تعهد و امضایی پایبند نیستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.