همتی گفت:بانک مرکزی تلاش کسانی که در آرزوی بی‌ثبات کردن بازار‌ها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

حفظ و تداوم ثبات ارز و سایر بازارها/تلاش کسانی که در آرزوی بی‌ثباتی بازارها هستند را ناکام می‌گذاریمبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی، نوشت: امروز ۱۶دی ماه ۹۸، یکی از حماسی‌ترین و باشکوه‌ترین رخداد‌های تاریخ انقلاب اسلامی بود. خیل عظیم مردم، از همه گرایش‌ها و تمام کسانی که به کشورشان واهداف انقلاب اسلامی ایران علاقمند هستند برای تشییع و تجلیل از قهرمان ملی خود، سردار سرفراز مقاومت اسلامی، حاج قاسم عزیز به میدان آمدند.

وی افزود: خون شهید سلیمانی فصل جدیدی از عظمت و شکوه ملت ایران در سراسر کشور ایجاد و همبستگی عمیق ملی راموجب شده است.


رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: این روز‌ها و لحظات را قدر بدانیم و اتحاد و همبستگی ملی ایجاد شده را برای پیشبرد آنچه که حاج قاسم نیز یک عمر برای آن تلاش کرد، حفظ و تقویت کنیم.

همتی تصریح کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در همین مسیر و در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی سازی فشارحداکثری آن‌ها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد.

رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی به طور قطع، همچون ماه‌های گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی‌ثبات کردن بازار‌ها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

حفظ و تداوم ثبات ارز و سایر بازارها/تلاش کسانی که در آرزوی بی‌ثباتی بازارها هستند را ناکام می‌گذاریم

حفظ و تداوم ثبات ارز و سایر بازارها/تلاش کسانی که در آرزوی بی‌ثباتی بازارها هستند را ناکام می‌گذاریم

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار