جمعی از علما و معتمدین اهل سنت آستارا در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمعی از علما و معتمدین اهل سنت شهرستان آستارا با صدور بیانیه ایی شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهانش را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفتند.
در این بیانیه متن آمده است.
بسم رب الشهداء والصدیقین
من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بسته اند، صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر رساندند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تحولی در عهد و پیمان خود ندادند.

سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بتوانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.

صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی، چون حاج قاسم سلیمانی است، کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

خباثت و پلیدی تروریست‌های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی بدون تردید درخت مقاومت را در منطقه و جهان تنومندتر می‌کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

مجمع علما ومعتمدین اهل سنت شهرستان شهید پرور آستارا ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مقاومت اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.