محافل قرآنی به یاد سردار دل‌ها در مساجد گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: محافل قرائت قرآن کریم به یاد سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در مساجد این استان برگزار می‌شود.

او افزود: مجالس سوگواری به‌همراه سخنرانی با محوریت بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در بزرگداشت سردار سلیمانی به تشکیل ستاد‌های مردمی در مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تجلیل از این بزرگمرد، تمامی مساجد و کانون‌های مساجد گیلان در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) سیاه‌پوش شده و برنامه‌های گرامیداشت این شهید سرافراز اسلام را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با اشاره به پخش آیاتی از کلام‌الله مجید ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب از مأذنه‌های مساجد به نشانه عزای عمومی گفت: قرائت سراسری سوره مبارکه فجر به‌مدت ۳ شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در کانون‌های مساجد استان و اهدای ثواب آن به روح مطهر شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌هاست.

او از برپایی محافل قرائت قرآن کریم به یاد سردار دل‌ها در مساجد خبر داد و تصریح کرد: مجالس سوگواری به‌همراه سخنرانی با محوریت بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های حاج قاسم سلیمانی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز دائر می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.