مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از حضور فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان در آئین تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

علی شریفی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حضور پرشور و پرشکوه مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا در مراسم تشییع سردار خستگی ناپذیر شهید حاج قاسم سلیمانی، برگ درخشان دیگری از افتخارات مردم شهید پرور و ولایتمدار خوزستان را رقم زد و صحنه بیادماندنی از مراتب وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

او افزود: حضور پرشور در مراسم تشییع سردار دل ها، نمایش وحدت، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی است که پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های استکبار جهانی بود.

قدردانی از حضور فرهنگیان، دانش آموزان در آئین تشییع سردار سلیمانی

شریفی بیان داشت: برخود لازم می‌دانم تا از حضور کلیه فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا گرامی و مردم شریف خوزستان قدردانی کنم.

دانش آموزان پیشتاز دبستان معرفت با حضور در مدیریت ناحیه ۴ اهواز با گلباران کردن تمثال سردار دل‌ها شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» در سال ۱۳۳۵ در روستای کوهستانی «قنات‌ملک» شهرستان رابر در استان کرمان به دنیا آمد. او در ۱۲ سالگی روستای زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار بنایی در کرمان شد و چندی بعد نیز به عنوان پیمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در همان ایام فعالیت‌های انقلابی خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.