استاندار کرمانشاه گفت : شهادت سردار سلیمانی یک انسجام ملی فراگیر و کم نظیر در کشور ایجاد کرده و امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه مشارکت همیشگی و حداکثری مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : ملت بزرگ ایران در بزنگاه‌های تاریخی مختلف و در سخت‌ترین شرایط با حضور باشکوه و همیشگی دلبستگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده و دشمنان را حیرت زده و مایوس کرده است.

او گفت : حضور باشکوه و گسترده هزاران کرمانشاهی داغدار در آیین سوگواری حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام نشان از دلبستگی عمیق این مردم ولایتمدار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اوج نفرت و بیزاری آن‌ها از آمریکا و اسرائیل به عنوان عاملان تروریسم جهانی دارد.

بازوند گفت: شهادت سردار سلیمانی یک انسجام ملی فراگیر و کم نظیر در کشور ایجاد کرده و امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهمترین رویداد کشور در سال جاری دانست و گفت: مشارکت حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات مختلف یکی از دلایل اصلی اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

نماینده عالی دولت در استان بر لزوم رعایت اصل بیطرفی و قانون مداری توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: مجریان انتخابات باید تلاش کنند تا زمینه حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

استاندار کرمانشاه گفت: همه باید در مدار قانون حرکت کرده و تلاش کنیم مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی را فراهم کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.