مشاور استاندار کرمان در امور رسانه گفت: معاون اول رییس جمهور،وزرای بهداشت و نفت،برخی استانداران و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی حضور دارند.

میهمانان مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی چه کسانی هستند؟به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عباس تقی زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به میهمانان مراسم فردا در کرمان گفت: معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی حضور خواهند داشت.

تقی زاده صبح امروز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: مشارکت مردمی خیلی بی نظیر است و باید در سطح کشور و دنیا تصویر خیلی خوبی از مراسم تشییع و تدفین شهید قاسم سلیمانی منعکس شود.

او افزود: آمار خبرنگارانی که برای پوشش خبری مراسم سردار ثبت نام کرده اند خیلی زیاد است و ساماندهی کار سختی است که برای پوشش مراسم میدان آزادی، فرودگاه و گلزار شهدا کارت‌های ویژه را در اختیار می‌گذاریم.

تقی زاده با اشاره به میهمانان مراسم فردا در کرمان بیان کرد: معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور خواهند داشت.

او تصریح کرد: روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه مراسم ترحیم شهید سلیمانی از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

 مرتضی کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز در این جلسه گفت: تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم کرمان به پویش «کرمان میزبان میهمانان حاج قاسم» پیوسته اند که درخواست داریم مردم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و پذیرایی از میهمانان این شهید بزرگوار همکاری کنند.

او افزود: درخواست داریم مردم خودرو‌های خود را بیرون نیاورند تا جای پارک برای خودروی میهمانان باشد و درب خانه‌های خود را برای استفاده میهمانان سردار باز بگذارند.

کارآموزیان تصریح کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اتفاق بزرگی بود که توانست همه مردم و جبهه مقاومت را متحد کند و دنبال هستیم که مراسم تشییع سردار سلیمانی در تاریخ ماندگار شود.

او بیان کرد: بنا به درخواست رسانه‌ها برای پوشش مراسم کرمان و همچنین مستندسازان و فعالان فضای مجازی، محلی برای اسکان آن‌ها در نظر گرفته شده و تاکنون از سراسر کشور ۱۲۰ نفر و حتی مستندسازان خارجی ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار