هافبک ملی پوش تیم امید ایران درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با ازبکستان توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی مهدی خانی، بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط اردویی در تایلند بیان کرد: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و همه بازیکنان همدل هستند تا بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم.

او افزود: شرایط تیمی خوب است و تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم تا در مسابقات نهایی مقدماتی المپیک بتوانم نتایج خوبی بدست آوریم.


بیشتر بخوانید: استیلی: اردوی تدارکاتی قطر کمک زیادی به ما کرد/ ضعف‌های دفاعی تیم را تا حدود زیادی برطرف کردیم


مهدی خانی در خصوص گروه سخت ایران خاطرنشان کرد: ازبکستان، چین و کره جنوبی تیم‌های قدرتمندی در سطح آسیا هستند و تمام آن‌ها در گروه ایران قرار گرفته اند. همین موضوع نشان می‌دهد ایران کار سختی برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو در پیش دارد، اما با توجه به انگیزه بازیکنان و تلاش تمام اعضای کادرفنی برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

هافبک تیم واراژدین کرواسی درباره اولین دیدار تیم ملی امید برابر ازبکستان اظهار داشت: در هر تورنمنتی اولین بازی، سخت‌ترین دیدار است و ما باید با تمام توان و بدون توجه به نتایجی که در دیدار‌های دوستانه مقابل ازبکستان داشتیم به مصاف این تیم برویم تا با برتری برابر این تیم، نخستین گام را محکم برداشته و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی بالا ببریم. البته از قدرت حریف هم آگاه هستیم و می‌دانیم حق اشتباه نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار